Thursday 27 October 2011

Seminar Keusahawanan

Assalamualaikum n salam sejahtera...
Hri ni hari Jumaat(penghulu segala hari), 28/10/11 bersamaan dgn 01 Zulhijjah 1432 M..
dh msuk bln Haji....
hri x seperti biasa, aku xde klas...tp terpakse pegi seminar tuk dptkan 10markah...
bgn td mmg liat sket sbb smlm tdo lmbt...bt esaimen, berfesbuk, berchatting, main game, tgk muvi
ingtkan mls nk pegi, tp memandangkan i ni plajar contoh (sebanrnyer nk dpatkan markah 10%), aku pn pegi la pg td....
seminar td mmg best...best sgt2...sebabnyer......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku dpt tdo dlm dwn kuliah td.....hahahaha
maknenyer aku x dgr sgt lah pe yg prof 2 ckp ttg seminar td...
burukkan perangai...hehehe
pnat sbnarnyer....x ckup tdo...2 yg tertido dlm dwn td...
tertido ok...bkn aku sngaja nk tdo..."ter"tido kot...
sejak akhir2 nie, blog nie dh x selalu update, status fb pn lg la...
byk keje nk bt skrg...
dgn projek/aktiviti lg, esaimen dh bertimbun...pas 2 lukisan yg x siap2...
de org 2 asyik tnyer je bile lukisan die nk siap....huhuhu
skrg nie mkn pn dh x teratur dh...
nsb bek td sempat beli bihun greng...
tgh hri ni mkn 2 je lah...huhuhu
smlm, tgh sbuk2 duk bt keje sempat lg layan video AmanWan..wlupun sedikit lmbt aku tgk video 2 drpd korg yg peminat setia AmanWan, aku tgk gak....
mmg sempoi r mamat cute (yg dikatakan oleh segelintir org) dgn geng2 die...
this is best bro....
x cye?korg layan r sdiri video2 dia..
mmg best sgt2...
lawak, kelakar, gile2, de makna tersendiri...
jom layan dlu video smlm yg diupload jam 00:00
ha, mcm ner....??video2 lain lg best tau...
k, lah...lunch time.....
wsalam..=)

No comments:

Post a Comment