Tuesday 11 October 2011

Tuk Kak Afin

Assalamualaikum n salam sejahtera..
Mula2 sekali nk ckp.......Alhamdulillah, sbb bru je lps mkn....mkn Tom Yam Campur...
sdp gile...tp pdas sket....
mlm t mst skt prut...huhuhu...
n ngade2 sgt nk mkn tomyam campur, gerenti la sehari dua nie akn rse gatal2 kat muka, kat hdung, kat mata....dh dlm tom yam td de udg, sotong....semua 2 leh bt muka aku jd gtal sbb i 'berresdung'...ada ker istilah 2???
maknanyer nanti akan bertambah la jerawat2 kat muka aku...
huhuhu
k2, nie bkn nk cite hal jerawat ker, tomyam ker, tp hadiah tuk kak afin....my senior at my faculty... dia dh konvo dh hri 2....mggu lps...sonoknyer tgk senior2 dh konvo...
k2, antara hadiah yg aku bg kat kak afin tuk her convocation adalah.......
taraaaaaaaaaaaaa...


Bradley James la......msti korg2 nie knl kan...lbh2 lg girlz...
akak nie minat sgt dgn si mamat yg berlakon dlm cite Merlin nih...
mula 2 aku xtau lah jd ker x nk lukis dia ni....tp aku try la...
nie hasilnyer...korg nilai lah sdiri....jd or x..







haaa, amacam? ok x? ye, ye...aku tau x sma dgn gmbr asl....huhu...
tp aku akan perbaiki lg seni lukisan aku....sbb aku nie x bertauliah pn...ambek seni pn time skolah rndah n form 1, 2 jer...pas 2 x ambek terus paper seni....

k, lah....stakat nie lah dlu....
daaaaaaaa...wsalam..




No comments:

Post a Comment