Friday 14 October 2011

AmanWan vs Piala Malaysia

Assalamualaikum n salam sejahtera...


Aku: Nape Baby dh lame x contact Ucuk..? Ucuk rindu kat Baby tau..
Baby: Alaa...Baby sbuk sket skrg nie.. Byk projek kat UUM ni Baby terpilih jd pengarah.. Jd Baby kena la bg komitmen... Xleh main2.. Ucuk nie kan, sabaq la.. Nnt Baby pi la UM jmp Ucuk..
Aku: Alah, janji sekadar janji jer.. Laling UPM pn mcm Baby lh jgak..janji mcm2...


Eh2, asal komen yg aku post kat wall baby aku de kat sni nih..??
Ye, ye...aku tau nie dah lari dri tjuk post aku kali nie...
aku tau yg nie xde kaitan lgsung dgn entry ni..
sape yg msukkan nie...??(bt2 xtau..hehehe)

Ala, sje je nk menggedik sket...hehehe
Tp korg jgn slh fhm, (alah, mcm ler de org bace blog nie, ko nk korg-korg) baby ngan laling 2 my bff tau...not my bf....nie buktinyer..
(tp dialog kat atas dh ditokok tambah)

k2, kte citer psl AmanWan vs Piala Malaysia...



VS

Mlm nie berlangsungnyer perlawanan suku akhir kedua Piala Malaysia...
so, aku nk g tgk lah dgn membe2 kat warung Kak Yah 4th Collage, UM...
lau korg nk join meh la skali...hehehe
tp mlm ni x seperti biasa, aku bwak trun skali lptop...
sbbnyer nk tgk citer "Penghibur Terbuang" kat channel AmanWan nih...kul 9 mlm nie tau...
x sbar2 nk tgk tau...
korg leh tgk trailer die kat link nie....
aku dh x sbar2 nk tgk citer nie n Piala M'sia mlm nie...2-2 aku ske...


k, skrg nie duk tgh tggu azan isya'...pas 2 nk siap2 tuk trun bwah...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nie membe aku punyer keje....ambek gmbr aku duk tnggu nk solat smbil dgr lagu...huhuhu
tp yg x bleh blah, nape aku post gmbr nie..???
?????
kononnyer xske la, tp sbnryer aku ske...hehehehe
k, pas nie nk siap2 nk trun bwah dh...
blah dlu...wsalam..

No comments:

Post a Comment