Friday 7 October 2011

Rumetku...huhuhu

Assalamualaikum n salam sejahtera..
Aku tau mmg dh lama aku x update blog yg bru jer aku bt nie...aku tau 2...
tp bersebab tau...
skrg mmg bz sgt2 la...
bz sesangat skrg ni tau...
sbuk dgn Festival Konvokesyen Universiti Malaya(FESKUM)11

dgn majlis hri raya kat fac lg..

hari keluarga jabatan yg bakal berlangsung esok (dr kul 0730pg-1730ptg)
dan pada masa yg sama aku dh janji dgn member nk kuar g lowyat n time square...
ha, mcm ner aku nk ade pada 2 tempat yg berlainan pd 1 masa yg sama...??
pandai2 la aku kne adjust esok...huhuhu..

pas 2 tmbah plak dgn jadual kelas yg hri2 de klas...cume sbtu n ahad jer xde...

2 yg membuatkanku sbuk sgt2...
kukuh kan alsan aku...huhuhu
k2, nk cite psl rumet aku nie...
aku kat 4th Collage ni aku duk sebilik dgn sorg budak klntan n sorg lg budak sabah...
bdk klntan 2 ok...sekepala dgn aku..
yg jd mslh, budak sabah nie..
aku x kisah dia nk bt pe pn...tp dia kena fkirkan kitorg gak...
yg sebilik dgn die..kitorg ni ade hak jgk...
ni sume sbb wbcam...YM..Yahoo Messenger..
sejak akhir2 nie, rumet bertuah aku nie ske sgt wbcam...die wbcam plak dgn llaki..yg 2 aku x kisah la dgn sape pn dia nk wbcam...yg jd mslah nyer bile dia wbcam dpn kitorg..lau dia bgtau dia nk wbcam, 2 x pe....leh kitorg pkai tdung, tutup2 mana2 yg patut....yg jd mslh ble dia x bgtau...
pas 2 xkan lah setiap kali dia nk wbcam kitorg ni yg kena sorok2...
dia sepatutnyer wbcam lah kat katil dia ker supaya x nmpak kitorg dlm bilik nie....nie x, die duk kat meja stdy yg akan nmpk keseluruhan bilik nih....aku mrah r....
smpaikan rumet aku sorg lg duk tnyer aku, rumet aku yg nie solat or x....
hri 2 de senior tumpang jap bilik kitorg....pg 2 senior 2 tersedar awl tau, n tgk2 rumet aku duk tgh wbcam...senior 2 ckp rumet aku wbcam dgn llaki...n senior 2 ckp lg, yg rumet aku 2 siap tnjuk lg yg kitorg dh tdo....tp xde lah tnjuk dkt...tp mcm biase lah, rumet aku 2 wbcam kat atas meja stdy...nk kat situ lau wbcam, akan nmpk keseluruhan bilik nie...
aku dgn rumet aku sorg lg xtau lah nk bt mcm ner lg...
nie skrg nie, time aku duk taip post nie, dia duk wbcam lg...huhuhu...
xtau lah smpai bile kitorg kena mcm nie...
hrap2 rumet aku 2 sedar lah...
k, lah...dh lewat...nk tdo...sok de 2 aktiviti kne bt...Hari Keluarga Jabatan n kuar dgn membe2...
nite...wassalam...


No comments:

Post a Comment