Monday 31 October 2011

Komik Online

Assalamualaikum n' salam sejahtera...
ingtkan mlm nie nk kuar jap...nk temankan my rumet g Carrefour Market kat sni...sbb nk temankan die beli bju...td aku dh g dh ngan membe...tp x ajak si Eyra nie...tp bile aku balik n tgk aku beli bju 2, die pn teringin gak...
jenuh die pujuk aku tuk temankan die g mlm nie...mula2 2 berat gak nk g...sbb sebelah mlm...lgpun pnat sgt2...dh g pas 2 kne g balik...huhuhu...tp memandangkan si Eyra ni mmg terer bab memujuk, akhirnyer aku mengalah...so, aku stuju lah...
n' ptg td aku de trm msg dri membe aku sorg ni, Yati....die ajak aku bt esaimen sama2 mlm nie...
disebabkan Eyra dh berjaya pujuk hati aku, so terpakselah dibatalkan nk bt esaimen dgn Yati...
sebelum g td, Eyra de meeting group Nasyid kolej aku...bile die dh abis meeting, x jd lak nk g Carrefour...
fuh, alhamdulillah...hehehe...so, x jd la kitorg kuar mlm nie...
so, mlm nie aku bukak fb...x de mende pn...boring gile...xtau nk bt pe...
nk chat pn mls, nk bt esaimen lg lah mls lau sorg2...huhuhu
nk melukis..xde mood nk melukis mlm nie...
so, tuk menghilangkan borink aku nie, aku pn google2 mane2 yg patut...
last2 aku jmpe laman web Komik Online nie...best jgk layan bnde nie...

yg aku paling ske bce komik2 oleh MFR...
komik die ala2 Islamik la...
lau korg nk terus bace semua komik die korg leh klik sni
try la, msti korg akan terhibur...
drpd korg duk isi masa terisi dgn bnde2 yg x berfaedah lbh baik layan komik Islamik nie..
k, lah...dh nk dkt kul 11...nk tdo...sok kne bgn awl2...byk bnde nk kne bt esk..
k, daaaaaa...wsalam..

No comments:

Post a Comment