Thursday 3 November 2011

Dpt topap drpd org yg x dikenali...scary ke hepi??

Assalamualaikum n' salam sejahtera...
memandangkan lps smlm aku tdo lmbt, so lps solat subuh pg td aku tdo blk lah..
lau mak tau gerenti kne bebel..huhu
bgn2 jer bile enset aku berbunyi...de msg msuk...
dgn rse 'berat hati' aku gagahkan diri aku tuk ambek enset n tgk msg sape yg mgnggu time aku beradu pagi2 buta td...

EASYRELOAD..!!
eh, aku de topap ke td..??
de ke aku bleh pk mcm 2..
sbb lau aku g topap "td"  mmg x munasabah..sbb aku x bgn pn lg time 2..n kdai topap kolej aku pn x topap lg...
aku pun pk lah, mungkin aku tgh mamai time 2...
so, tanpa berfikir panjang aku smbung tdo balik...hehehe
ank dara ape la aku nie...truk kan..
ngantuk maa..
lgpun klas hri ni kul 2 ptg..
dlm kul 10pg bru aku bgn balik...
aku g mandi..pas 2 siap2 nk g cafe nk beli makanan...
bile aku dh siap mkn, aku ngadap lptop, ngadap meja aku yg bersepah dgn lukisan2 yg x siap2 lg, rumet aku pun balik lah dr fac...
die tnye aku, de smp  pape x kat enset...
mula2 2 aku pk dlu.....aku rse xde...pas 2 tibe2 jer aku teringat kat msg Easyreload pg td..
aku tnye la Eyra, psl topap 2 ker?
Eyra pn ckp la yg sebenarnyer  kwn die yg masukkan topap 2 kat no. aku..
aku yg tgh xtau pape nie ckp la, kwn..??sape..?
Eyra pn ckp la org yg topapkan tuk aku secret admire aku...hahahaha
aku de secret admire..????
biar btul si Eyra nie...org 2 slh pndng ker...pelik, tp dlm hti ske sbnrnye
k,k..2 dh lari drpd cite sbnr dh...(hy sekadar tokok tmbah ceritera ini)
sbnrnyer yg msukkan topap 2 kwn Eyra yg mintak aku lukiskan gmbr ayah die...yg aku post smlm:
aku dh bgtau Eyra yg aku lukis lukisan 2, hy ske2 jer...xde nyer aku nk ambek upah nie...
hy utk isi mase terluang....
oleh sbb aku x pernah ambek upah, atu org byar aku tuk lukisan yg dorg suh aku bt, so maknanyer kwn Eyra 2 org pertama yg bg upah kat aku lah..
dlu terpikir gak nk ambek upah sape yg bt tempahan lukisan dgn aku...tp yg tempah 2 ramai kwn2 jer...so, x sampai ati la..aku pun x tau nk tetapkan brape...n aku pun bru jer dlm bidang lukis potret nie...
time skolah dlu aku lbh ske lukis komik, kartun...anta kat mjlah skolah..
n' memandangkan aku nie AJK majalah sekolah aku, hampir kesemua karya yg aku hantar terpilih...hehehehehe
aku start lukis potret hitam putih ni mse aku form 5....tp time 2 aku juz lukis gmbr2 pemain bola sepak yg aku kinat...2 pn x seiras pn...start aku msuk UM ni lah bru aku berminat sgt2 nk bt lukisan potret nie..tp memandangkan aku nie tak pro, x byk lah lukisan yg aku bt...bt 2 byk gak, tp byk yg x menjadi..huhuhu
byk yg perlu aku blajar lg sbnryer....n aku gak xleh nk tumpukan sepenuh perhatian aku kat bnde nie jer...
aku perlu beri tumpuan aku kat stdy...xleh lalai...
sbb 2 aku x berniat nk ambek upah bt lukisan potret nie...bt mse skrg biarlah hy utk ske2 jer..
mgkin suatu hri nanti aku akan jadikan hobi ske2 aku ni sbg pendapatan sampingan...x pun pendapatan tetap...sape tau kan...
dan satu lg, aku rse title post nie x sesuai dgn post nie...tp aku mls nk tukar..huhu
k, lah...dh pnjg sgt aku membebel...
daaaa..wsalam..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ta ta ti ti tu tu..

1 comment: